Παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα λογιστικών υπηρεσιών που καλύπτει όλες τις ανάγκες μιας επιχείρησης
Αναλαμβάνουμε από την ίδρυση, και την καθημερινή λειτουργία μέχρι και ενδεχόμενα όπως εκκαθάριση, συγχώνευση ή μεταβίβαση. Η τήρηση των βιβλίων Β’ ή Γ’ κατηγορίας μπορεί να γίνει στα γραφεία μας ή στον χώρο της εταιρίας από κάποιον συνεργάτη. Σε επιχειρήσεις με οργανωμένα λογιστήρια παρέχουμε υποστήριξη και καθοδήγηση ώστε να τηρούνται ορθά οι λογιστικές διαδικασίες, η εργατική νομοθεσία και οι υποχρεώσεις προς το κράτος. Όπου κρίνεται απαραίτητο ή μετά από απαίτηση του πελάτη συντάσσονται reports, μελέτες ή μηνιαίες καταστάσεις για την καλύτερη παρακολούθηση της επιχείρησης.